Известие

Collapse
No announcement yet.

Повреден двигател АР 147 2,0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Повреден двигател АР 147 2,0

    Здравейте нова съм във форума. От приблизително 1 седмица съм собственичка на Алфа 147 2,0. Взех я с проблем в мотора, защото беше на изгодна цена.Имам въпрос към разбиращите от вас.Майстора, който ще от ремонтира колата, като я чу и прегледа каза, че колата е с повредено бутало на 4ти цилиндър, и има вероятност да се е повреден и блока.Въпросът ми е следният: Може ли да се постави друг блок от Алфа Ромео, който да не е CF3, тъй като до колкото разбрах от разни морги, че такъв двигател много трудно се намира. И ако може трябват ли ми и другите неща като компресор за климатик и алтернатор и т.н. или мога да използвам и моите от мотора CF3. Моля обяснете ми по-подробно какво мога да направя по моя проблем. Благодаря предварително.

  • #2
    Да можеш да вземеш блок от Алфа Ромео 156 2.0 тс ЦФ2 например...Буталата, обаче са различни при ЦФ2 и ЦФ3...Коляновия вал също, ако не се лъжа...

    Алтернатор, компресор на климатик, хидравлика итн можеш да си ползваш твоите...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Слагаш 2,0 ТС ЦФ2 най-спокойно,има само лека врътка с изпускателните колектори.
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
        Слагаш 2,0 ТС ЦФ2 най-спокойно,има само лека врътка с изпускателните колектори.
        Малко по подробо ако може.И още нещо колата е обслужена преди 17 хил. км. може ли да се ползват ремъците и ролките от моя двигател и да се сложат на CF2 та поне за сега да не се хвърлят пари за това

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от UserAR Покажи съобщение
          Здравейте нова съм във форума. От приблизително 1 седмица съм собственичка на Алфа 147 2,0. Взех я с проблем в мотора, защото беше на изгодна цена.Имам въпрос към разбиращите от вас.Майстора, който ще от ремонтира колата, като я чу и прегледа каза, че колата е с повредено бутало на 4ти цилиндър, и има вероятност да се е повреден и блока.Въпросът ми е следният: Може ли да се постави друг блок от Алфа Ромео, който да не е CF3, тъй като до колкото разбрах от разни морги, че такъв двигател много трудно се намира. И ако може трябват ли ми и другите неща като компресор за климатик и алтернатор и т.н. или мога да използвам и моите от мотора CF3. Моля обяснете ми по-подробно какво мога да направя по моя проблем. Благодаря предварително.
          Имам един въпрос а може би няколко!Как така маистора ти като я чу и прегледа разбра че има проблем със буталото на 4-ти цилиндър и блока?Разглобил ли е двигатела за да разбере какви са щетите?Ако е някои които не се е занимавал със такива мотори по добре го смени със някои от форумните за да няма нови теми със други проблеми.
          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

          Comment


          • #6
            BillyBoy`- Становището не е категорично но на първо четене това е най-тежкото предположение защото на 4-ти цилиндър има по малка компресия и шумът идва от там по точно от блока и колата пуши. А маисторът се занимава само с тежки ремонти но не специално с алфа ромео а с всякакви марки автомобили.А аз питам за да знам какви са алтернативите пред мен.Този CF2 двигател само в алфа ромео 156 ли се монтира или го има и в други алфи.

            Comment


            • #7
              CF2 се монтира в - 145, 146, 156, 166
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от UserAR Покажи съобщение
                BillyBoy`- Становището не е категорично но на първо четене това е най-тежкото предположение защото на 4-ти цилиндър има по малка компресия и шумът идва от там по точно от блока и колата пуши. А маисторът се занимава само с тежки ремонти но не специално с алфа ромео а с всякакви марки автомобили.А аз питам за да знам какви са алтернативите пред мен.Този CF2 двигател само в алфа ромео 156 ли се монтира или го има и в други алфи.
                Еми аз какво ти казах че без да го разглоби не може да се каже какъв е проблема.Според мен ако си от София или околията се обърни към някои от доказалите се форумни сервизи.Това че шума идва точно от блока!!!!!!Интересно!Ще очаквам със интерес какво ще е разковничето.
                АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от UserAR Покажи съобщение
                  Малко по подробо ако може.И още нещо колата е обслужена преди 17 хил. км. може ли да се ползват ремъците и ролките от моя двигател и да се сложат на CF2 та поне за сега да не се хвърлят пари за това
                  Може.
                  Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                  Citroen C2 1,6 Sensodrive

                  Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                  Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                  Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                  ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от UserAR Покажи съобщение
                    Малко по подробо ако може.И още нещо колата е обслужена преди 17 хил. км. може ли да се ползват ремъците и ролките от моя двигател и да се сложат на CF2 та поне за сега да не се хвърлят пари за това
                    Ангренажния ремък предполагам, че не е кой знае какви пари, та поне него не е зле да го смениш... Че човек ако си вижда буталата на колата по-често от веднъж на ... 2 години може да стане я сериен убиец, я на нещо друго да го удари
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                      Еми аз какво ти казах че без да го разглоби не може да се каже какъв е проблема.Според мен ако си от София или околията се обърни към някои от доказалите се форумни сервизи.Това че шума идва точно от блока!!!!!!Интересно!Ще очаквам със интерес какво ще е разковничето.
                      Живея на 75 км. от София и транспортирането на колата за диягностика до някой форумен сервиз в София смятам,че е неуместно.А колата ще бъде разглобена за да се запознаем с проблемът и и ще пиша.
                      Last edited by UserAR; d.m.y г., 16:31.

                      Comment


                      • #12
                        Може да се ползва друг блок,но е хубаво да се вземе със всичко(колянов вал и бутала).Обаче нека първо разглобят колата и видят какво става вътре,защото не се знае какъв е проблема.Ако има счупен сегмент може да надере цилиндъра,но чукането може да е от биелни лагери и на блока да му няма нищо.И на мен ми е чудно как "майсторите" дават предположения без да са видяли какво е положението вътре.
                        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                        Comment


                        • #13
                          Ето какво извадиха от тропащият двигател. И като допълнение има и една драскотина на блока, която е на около 5-6 см от горната мъртва точка на буталото, която е с дължина 2,5 см там някъде и една се хваща с нокът че я има.Иначе всичко друго е ок по мотора.За съжаление най-тежката диагноза на майстора се оказа вярна, проблем с буталото на 4ти цилиндър.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Кофти гледка
                            Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                            Comment


                            • #15
                              Това е неприятно, но не е толкова страшна ситуацията.

                              Ако е възможен и разумен, един качествен ремонт ще възроди мотора.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X